Skip to main content

Cum sa iesi in evidenta in fata angajatorilor?

Sa-ti gasesti un loc de munca potrivit pentru tine poate fi o provocare, mai ales din cauza competitiei din piata. In medie, angajatorii stau in jur de 7 secunde analizand un CV, deci este foarte important sa lasi o impresie pozitiva instant.
De la un CV perfect pana la interviu, iata cele 4 sfaturi pentru a iesi in evidenta in fata angajatorilor.

1. Fii selectiv la joburile la care aplici.

Doar pentru ca te-ai decis sa te angajezi, asta nu inseamna ca trebuie sa „supra-aplici”. Acorda-ti timp sa citesti cu atentie despre pozitia respectiva si sa-ti adaptezi CV-ul, daca este cazul.
Asigura-te ca aplicatia si CV-ul tau sunt bine gandite si ca ii vor sublinia angajatorului cat de motivat esti sa lucrezi in compania lor si de ce esti persoana potrivita pentru aceasta. – acest lucru te va transforma intr-un candidat puternic pentru rol si vei avea un avantaj fata de cei care au prezentat CV-uri „one-size-fits-all”.

2. La interviu, pune intrebari!

Adresand intrebarile potrivite, poti fi sigur ca folosesti eficient timpul dedicat pentru inteviu pentru a lua o decizie in cunostinta de cauza. Pregateste-ti cateva intrebari in avans, dar adapteaza-le in functie de dinamica interviului.
Iata cateva exemple:

  • Care considerati ca este cel mai provocator aspect al acestui job?
  • Ce ar implica pentru a progresa anual in aceasta companie?
  • Ce asteptari ar fi din partea mea in primul an la locul de munca?

Prin aceste intrebari, vei demonstra implicare si interes, ceea ce te poate diferentia de ceilalti candidati.

3. Creaza o conexiune cu angajatorul.

Abilitatea de a crea o relatie cu angajatorul in timpul unei intalniri iti poate imbunatati sansele de a te angaja atunci cand abilitatile si experienta ta sunt „la egalitate” cu a celorlalti candidati. Asigura-te ca stii numele intervievatorului si ca nu-l uiti in timpul interviului. Fii atent la limbajul corpului, mentine o postura buna dar in acelasi timp, relaxata. Ramai concentrat si raspunde la fiecare intrebare cu atentie.

4.Trimite un „follow-up” dupa interviu

Trimiterea unui mail dupa interviu e o modalitate smart de a arata ca esti cu adevarat interesat in a colabora cu firma respectiva si demonstreaza ca esti o persoana proactiva si motivata. Sincronizarea e cheia – Daca scrii un mail la o ora dupa interviu, vei parea un pic prea entuziasmat. Daca lasi prea mult timp sa treaca, impactul nu ar fi acelasi. Ia legatura cu intervievatorul a doua zi, iar ca topic, ii poti multumi pentru timpul acordat si ii poti cere un feedback.

Pentru mai multe sfaturi legate de recrutare, locuri de munca sau cum sa scrii un cv perfect, intra pe blogul nostru aici. Daca ai nevoie de ajutor din partea echipei de resurse umane MHR Consulting, ia legatura cu noi.

Contact
4 sfaturi pentru a te angaja

Leave a Reply