Personal Menaj Hoteluri 4 ****(Curatenie Camere)

Danemarca – Copenhaga

Vrei un loc de munca sigur si nu stii unde sa mergi? In 4-5 zile poti fi in Danemarca.

DESCRIEREA JOBULUI

  • Vei lucra in cele mai prestigioase hoteluri din Danemarca alaturi de o echipa de profesionisti in domeniul menajului si vei avea la dispozitie toate echipamentele necesare unui loc de munca sigur.
  • Vei parcurge un training gratuit oferit la inceputul activitatii, vei avea acces la platforma interna de organizare a activitatilor si sprijin din partea managerilor romani.
  • Este important pentru acest loc de munca sa cunosti limba engleza la nivel mediu citit si vorbit pentru a te descurca cu activitatile de zi cu zi tinand cont ca vei face parte dintr-o echipa internationala.

Munca se desfasoara in interior si implică activitati fizice de nivel mediu. Se respecta toate masurile de sanatate si siguranta in munca in conformitate cu reglementarile daneze.

CERINTE MINIME:

  • Cazier judiciar curat;
  • Limba engleza la nivel mediu citit si vorbit;
  • Conditie fizica buna si rezistenta la efort;
  • Disponibilitate de lucru in afara tarii;

VERIFICARI INAINTE DE PLECARE

  • Interviu de selectie cu MHR;
  • Cazier judiciar in format fizic;
  • Nivel de lb. engleza testat la interviu.

TRANSPORT:

  • Pana in Danemarca:Asigurat pe avion, nu se retine din salariu;
  • La locul de munca: Se suporta de angajat.

Biletele lunare de transport public costă între 410 kr. și 540 kr, aproximativ 60 de euro. Pentru Greater Copenhaga Area  beneficiezi de deducere fiscala proportionala cu distanta parcursa pana la locul de munca imediat dupa intocmirea documentelor.

BENEFICII din partea companiei angajatoare

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Salariu intre 1900 euro – 2200 euro NET (in mana)  in funcție de orele lucrate;
  • Posibilitatea de a efectua ore suplimentare platite dublu;
  • Transport asigurat  si cazare asigurata;
  • O masa pe zi la pranz la restaurantul hotelului;
  • Sprijin pentru intocmirea documentelor din partea angajatorului;
  • Asigurare de sanatate si asistenta medicala gratuita(fizic cat si psihologic) conform contractului;
  •  Stabilitatea locului de munca intr-o companie aflata in plina crestere;
  • Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne;
  • Sprijin din partea MHR Consulting Romania timp de 30 de zile de la cazare si semnarea contractului de munca.
CONDITII CONTRACT DE ANGAJARE

  • Perioada nedeterminata – contract colectiv (sindical) – 3F Union;
  • Fără perioadă de probă;
  • Termen de preaviz de 14 zile în caz de demisie/concediere.

3F Union este o organizatie sindicala daneza care iti ofera garantia ca toate angajamentele de plata si conditiile de lucru vor fi respectate conform grilei de salarizare la care ai dreptul in aceasta tara. Contractele care nu sunt inscrise in aceasta organizatie sindicala risca sa fie platite inferior fata de valoarea reala a muncii de pe piata.

PROGRAMUL DE LUCRU:

  • Program de lucru standard este de la 9-16; 5 zile/saptamana;
  • Se lucreaza in 3 tipuri de schimburi cu weekend alternant

Luni până Vineri:

06:00–18:00 este 132,24 kr./oră BRUT
18:00-24:00 este 152,12 kr./oră BRUT
24:00-06:00 este 159,40 kr./oră BRUT

Sâmbătă:

06:00–14:00 este 132,24 kr./oră BRUT
14:00-24:00 este 152,12 kr./oră BRUT
24:00-06:00 este 159,40 kr./oră BRUT

Duminică:

00:00-24:00 este 159,40 kr./ora BRUT (indiferent de intervalul orar plata este aceeasi )

*1DKK = 1 coroana Daneza echivalentul a 0,6648 RON (rata de schimb BNR 18.05.2022)

Timp de odihna minim 13 ore intre schimburi (conform acordului sindical); Orele suplimentare (peste 160 ore/luna) vor fi platite cu un supliment de 50% peste tariful orar de baza.

EXEMPLE DE CALCUL SALARIAL NET(dupa taxe) in functie de plata pe ora:

schema-salarizare-mhr-consulting-agentie-de-recrutare

PLATA SALARIULUI:

Perioada de salarizare este de la 16 a lunii pana la 15 a lunii urmatoare si se plateste in ultima zi lucratoare a fiecarei luni.
Plata se poate face NUMAI intr-un cont bancar danez.

Exemplu: 

  • perioada de lucru 16/06 – 15/07 -> plata 31/07.
  • perioada de lucru 16/07 – 15/08 -> plata 31/08.

Alte beneficii salariale oferite de Statul Danez:

  • pensie privata  de 8% pe fond privat;
  • bonus de 12,5% peste salariul pentru banii de concediu (feriepenge);
  • Daca lucrezi intr-o vacanta (Ex. Paste, Craciun, Anul Nou etc.), vei fi platit/a dublu.5 zile libere in plus in cursul anului, cu salariu intreg (FFD sau ‘Feriefridag’) conform contractului de sindicat;
  • Ai dreptul la 5 saptamani de concediu de odihna pe parcursul anului. Nu mai mult de 3 saptamani la rand.

CAZARE:

Compania va asigura si va plati in avans cazarea pana cand angajatul finalizeaza procedura de obtinere a Permisului de sedere danez, Numar CPR danez (Numar fiscal) si Cont bancar danez, pentru a-si primi salariul.

Costul de cazare va fi dedus din salariul angajatului. (aprox. 4.000 dkk / persoana (537 euro) – cost direct de la pensiune) pana la obtinerea documentelor.

Dupa obtinere documentelor, angajatilor li se va oferi posibilitate sa se mute in spatiile de cazare proprii ale companiei angajatoare in funtie de disponibilitate, la un pret mult mai avantajos decat la pensiune.

DOCUMENTE NECESARE LA SOSIRE:

Angajatorul iti  va pune la dispozitie o persoana dedicata care sa te ajute cu obtinerea documentelor de mai de jos necesare.

  • 1.Permis de sedere;
  • 2.Numar CPR (numar de inregistrare fiscal);
  • 3.Card fiscal; 
  • 4.Cont bancar danez(pentru plata salariului).

Procesul de obtinere a documentelor daneze variaza intre 15 si 60 de zile totul depinde de institutiile guvernamentale. 

LOGISTICA:

Uniforma + echipamente de lucru si chei de acces;

DE RETINUT:

In cazul in care angajatul nu respecta termenul de preaviz de 14 zile, angajatorul isi rezerva dreptul de a deduce 1/3 din ultimul sau salariu.

In cazul in care angajatul nu returneaza inapoi la firma uniforma si cheile de acces primite la inceputul angajarii, angajatorul isi rezerva dreptul de a deduce 500 dkk(67 euro) din salariul lui pentru a acoperi cheltuielile.

Primul pas pe care il ai de facut este interviul cu noi. Vrem sa te cunoastem si vrem sa stim ce te motiveaza in activitate ca sa te putem ajuta sa-ti indeplinesti obiectivele.

Trimite un mesaj cu textul PERSONAL HOTELIER  si numele tau la 0752 622 589 si vei fi sunat in maxim 48 de ore pentru interviu sau aplica completand formularul de mai jos.






    Personal Menaj Hoteluri 4 **** – Danemarca