Specialist Achizitii Publice SEAP | BUCURESTI – Sector 1 | 4000-6000 RON net

0742 759 055Trimite un mesaj SMS/WHATSAPP cu textul Specialist  Achizitii Publice si CV-ul TAU la recrutare@mhrconsulting.ro si vei fi sunat pentru interviu în maxim 48 de ore!

Dacă ești un specialist de achizitii publice  cu experiență(minim 2 ani) în sistemele HVAC și ești în căutarea unui nou job, avem o oportunitate de carieră pentru tine.

Ca specialist in achizitii publice HVAC va trebui să demonstrezi ca esti o persoana organizata si foarte atenta la detalii, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse cu urmarirea modificarilor legislative in domeniul achizitiei publice;

CE TE CALIFICA PENTRU ACEST JOB:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Limbi engleza (mediu/avansat).
  • Cunoștințe PC: suita Microsoft Office;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul achizițiilor publice


Trimite un mesaj SMS/WHATSAPP cu textul Specialist Achiziti Publice si CV-ul TAU la recrutare@mhrconsulting.ro si vei fi sunat  pentru interviu în maxim 48h!

DESCRIERE JOBULUI

PRINCIPALELE RESPONSABILITATI:

  • Identifici, analizezi si selectezi potentiali parteneri sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie si actualizezi periodic baza de date;
  • Colaborezi cu toate departamentele pentru a introduce in oferta documentele necesare.
  • Elaborezi documentele de calificare sau eligibilitate si urmărești oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii.

Abilitati esentiale:

#Cunostinte solide din legislatie – achizitii publice;

#gândire strategică, meticulozitate

#capacitate de negociere dezvoltată

#gândire analitică si capacitate de sinteza.

#abilități de comunicare avansate

#cunoasterea vocabularului de specialitate.

SARCINI SPECIFICE DIN CADRUL PROIECTELOR IN CARE VEI FI IMPLICAT/A:

  • Menținerea relațiilor optime cu clienții și cu furnizorii existenți și cautarea activa de noi furnizori;

Trebuie să fii mereu în căutarea de noi furnizori care să ofere produse și servicii de calitate, la prețuri competitive și să poată fi parteneri de încredere în cadrul companiei.

Va trebui să lucrezi pentru a menține o comunicare eficientă și deschisă cu clienții și furnizorii actuali, astfel încât să poți construi relații solide pe termen lung cu aceștia. 

  • Intretinere baza de date cu furnizori;

Ai responsabilitatea de a colecta, actualiza și organiza informațiile referitoare la furnizorii existenți și potențiali într-un sistem eficient și bine structurat.

  • Analiza cerintelor proiectului;

Verifici actele de calitate și documentele de însoțire ale materialelor comandate cu respectarea termenelor propuse privind livrarea achizițiilor.  

  • Realizarea cererii de oferta

Monitorizezi, selectezi  si urmaresti noi oportunitati de licitatii si cereri de oferta conform procedurii de achizitii publice anuntate pe platforma SEAP;

Participi la intocmirea dosarului de ofertare in concordanta cu cererea de oferta (inclusiv fise tehnice, documentatie tehnica si de calitate, etc.)

  • Analiza comparativa a ofertelor

Trebuie sa ai cunostinte solide despre piata de HVAC, despre echipamentele si serviciile disponibile, despre regulile si procedurile de achizitii publice, precum si despre nevoile si obiectivele clientului. 

Este necesara o buna capacitate de identificare si evaluare a alternativelor de achizitie si de comparatie a acestora pentru a lua decizia cea mai buna.

  • Negociere proactiva cu furnizorii

Negocierea este o parte cruciala a procesului de achizitii publice, deoarece poate influenta costurile si calitatea produselor si serviciilor achizitionate. 

Este important sa ai capacitatea de a comunica eficient si de a gasi solutii satisfacatoare pentru toate partile implicate.

  • Cautarea constanta a celor mai bune oferte ca raport pret / calitate in functie de cerintele proiectului; 

Trebuie să ai abilități analitice puternice pentru a evalua diferite oferte și pentru a identifica furnizorii care oferă produse și servicii de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. In acest sens este necesara o colaborare strânsă cu furnizorii și o evaluare constantă a pieței. 

  • Plasare comenzilor de achizitie

Faci cereri de oferte, comparații de oferte, negocieri cu furnizorii, comenzi de achiziție;

  • Cooperarea cu membrii echipei de ofertare sau din departamentele asociate proiectului

Colaborezi cu departamentele asociate proiectului pentru a introduce in oferta, toate elementele necesare si participi la sedinte de status pentru procedurile de care esti responsabil. Elaborezi strategia de contractare în colaborare cu celelalte departamente ale firmei;

  • Verifici actele de calitate si documentele de insotire ale materialelor comandate

Urmaresti comenzi pana la livrarea acestora si verifici corectitudinea din punct de vedere cantitativ fata de pretul din oferta negociata.

Te asiguri ca materialele comandate respecta standardele de calitate necesare pentru proiectele de HVAC  si vei evita astfel problemele si costurile suplimentare asociate cu produsele defectuoase sau neconforme.

  • Perfecţionare profesională şi cunoaşterea normelor şi normativelor specifice în domeniu precum şi a legislaţiei

Urmaresti evolutia tehnologiilor si a normelor din domeniul HVAC, precum si a schimbarilor legislative si reglementarilor aplicabile achizitiilor publice.

Daca esti  familiarizat cu procedura de intocmire a documentatie de atribuire pentru licitatiile SEAP in domeniul HVAC, nu ezita sa aplici.

INTERVAL SALARIAL NET :

4000 – 6000 RON net in functie de experienta ta si de discutiile care vor avea loc la interviu.

DE RETINUT:

Daca ai citit acest articol si ai “bifat” in proportie de peste 80% informatiile mentionate, sansele sa fii recomandat de agentia noastra sunt foarte mari. In caz contrar iti recomandam sa te indrepti catre oferte de job in care consideri ca ai mai mult succes pentru a salva din timpul tau si al echipei noastre de recrutare. Iti multumim pentru intelegere si iti uram mult succes indiferent de decizia ta!

Aplica prin formularul de aplicare de mai jos sau folosind numarul de telefon afisat.







    JOB Specialist achizitii publice Seap MHR Consulting Romania

     0742 759 055 – Trimite un mesaj SMS/WHATSAPP cu textul Specialist Achizitii Publice si CV-ul TAU la recrutare@mhrconsulting.ro si vei fi sunat pentru interviu în maxim 48 de ore!